آموزش کسب و کار اینترنتی -آموزش افزایش فروش در اینستاگرام

آموزش کسب و کار اینترنتی -آموزش  افزایش فروش در اینستاگرام

آموزش  افزایش فروش در اینستاگرام

فروش در اینستاگرام یکی از اولین موضوعاتی بود که  بعضی از کاربران این  اپلیکیشن با اون درگیر بودند. مخصوصن افرادی  که هدفششون از درست کردن پیج گسترش شغل و فروش محصولات خودشون بوده . در این راستا اینستاگرام il امکانات خاصی برای این افراد در آپدیت های خودش جا داد مثل امکان فعال کردن پروفایل بیزینسی اکانت ها که برای پیج های بیزینسی کاربرد موثری داشت. و امکاناتی جدیدی چون فعالسازی تگ قیمت در اینستاگرام که کاربران بیزینسی با استفاده از این ویژگی محصولات خودشون رو دقیق تر و با توضیحات بیشتری برای مخاطب هاش در اختیار گذاشت .  هدف ما از گفتن این موارد اینه که نشون بدیم خود مدیران اینستاگرام بر این موضوع واقف هستند که افراد خاصی برای گسترش شغل خودشون در این برنامه اکانت باز کرده اند و به همین دلیل شرایط خوبی برای کاربران بیزینس کار فراهم کرده اند پس چرا شما برای خود کاری نمیکنید؟ در ادامه به آموزش که تو این مقاله برای گسترش و افزایش فروش در اینستاگرام هستش توجه کنید . 

1_ پروفایل خود را به بیزینس پروفایل تغییر دهید:

با تبدیل کردن پروفایل پیج خودتون از حالت عادی به بیزینس پروفایل، اینستاگرام  برای شما آمار های جالبی ارائه میده . از جمله آمار هایی چون رده سنی فالوور هایتون یا از لحاظ شهری و جنسی که فالوور های شما بیشتر در کدام شهر ها قرار دارند و یا چند درصد رو مرد و یا زن تشکیل دادند و آمار هایی که به صورت هفته ای برای شما نشان داده میشه که برای مثال این هفته چند درصد افزایش بازدید و فالوور داشتیم و آمار هایی دیگه که همه ی این موارد باعث میشندکه در صورت استفاده  مناسب توسط شما باعث افزایش فروش محصول بشه . 

البته خیلی نمیخواهیم در مورد ویژگی های بیزینس پروفایل توضیح بدیم.

اما یکی از قابلیت های دیگر تبدیل پروفایل عادی به بیزینس پروفایل اینه که در اینصورت اینستاگرام اجاره اضافه کردن راه های ارتباطی بیشتری در قسمت پروفایل پیج مروبطه ارائه میده از جمله این راه های ارتباطی میتوان به اضافه کردن لوکیشن و ایمیل و شماره تماس باشه 

2_ استفاده از تگ قیمت گذاری در اینستاگرام:

یکی از ویژگی های جدید  اینستاگرام در قسمت پست گذاری استفاده از تگ قیمت گذاریه  که در ابتدا برای پیج های محدودی قابل فعال بود چون تا آن زمان مدیران این برنامه در حال تست این ویژگی بودند اما حالا میتونید این ویژگی را بر روی پیج خودتون فعالسازی کنید.

با فعال کردن تگ قیمت شما میتونیدبر روی پست های خودتون که ممکنه محصولات فیزیکی و فروشی شما باشه ، قیمت گذاری کرده تا موقعی که یک بازدید کننده پست و محصول شما رو می بینه بر روی پست لمس کنه و بعد تگ قیمت را مشاهده و در صورت تمایل اون  رو انتخاب و از جزئیات محصول مربوطه اطلاعات بیشتری کسب کنه.

در واقعه قابلیت تگ قیمت گذاری خرید از اینستاگرام را برای بازدید کننده و مخاطب های پیج شما راحتی و سهولت رو به وجود میاره  و این امکان راو به شما میده تا توضیحات بیشتری برای فروش هر چه بیشتر محصولات خود ارائه بدید پس اگر فعالیت شما در اینستاگرام برای گسترش شغل خود و فروش از اینستاگرام هستش حتما این قابلیت را برای اکانت خودتون فعال و استفاده کنید.

منتظر آموزش مربوط به ایجاد تگ قیمت روی پست ها باشید 

3_ استفاده از ویژگی لینک گذاری در اینستاگرام و ایجاد شبکه:

امکان قرار دادن  لینک در اینستاگرام اول فقط در قسمت بیو اینستاگرام وجود داشت اما با اومدن استوری این قابلیت به اونجا  هم منتقل شد و نتیجه بهتری هم نیز داشت و اکانت های مختلفی و به خصوص نیز پیج های بیزینسی میتونستند در استوری های خودشون لینک های دلخواه خودشون رو جاگذاری کنند و بازدید کننده ها را به لینک های مربوطه هدایت کنند. شما با استفاده  از این امکان میتونید لینک خارجی صرفا لینک سایت و همچنین صفحه ای که به همان محصول مربوط میشود را جاگذاری کرده و البته هدف از لینک گذاری در این قسمت اینه که مخاطب بعد از لمس لینک مربوطه وارد صفحه ای بشه که توضیحات مفصل تر در مورد محصول مربوطه داده شده و در نهایت خرید نهایی خودش رو از این صفحه انجام دهد.

4_ استفاده از هشتگ ها در اینستاگرام:

و اما هشتگ ها قابلیتی دیگری هستن که میتونن محصول شما را پیش از پیش به نمایش عموم دربیارن، اون هم به اکانت های هدفمند و علاقمند که بهترین راه برای پیدا کردن  کاربران هدفمندتون هستن. اما منظور از افراد علاقمند و هدفمند چه چیزیه ؟  که با استفاده از هشتگ ها میتونید اون رو  استفاده کرد؟

برای توضیح این مسئله ساده با یک مثال توضیح می دیم ، شما در نظر بگیرید فروشنده شال یا روسری هستید حال تفاوتی نداره چه فروشگاه داشته باشید و چه نداشته باشید مهم اینه که هدفتون  از ایجاد پیج، فروش هر چه بیشتر محصولات خوتون هستش

خب وقتی که یکی از محصولات خودتون را که صرفا در این مورد شال و یا روسری هستش ، میتونید  با استفاده از کاراکتر # کلمه شال یا  #روسری و یا کلمات مرتبطی چون زیر مجموعه های شال مثل #شال_نخی #شال_ابریشم … هشتگ گذاری کرده تا افرادی که در صفحه اکسپلور خودشون کلمه شال  یا کلماتی که شما تگ گذاری کرده اید را جستجو میکنند پست های شما را هم مشاهده کرده باشند.

نظرات بازدیدکنندگان